V košíku nejsou žádné produkty
V den doručení vás bude společnost PPL kontaktovat také prostřednicvím SMS. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, budete mít možnost konktatovat řidiče a změnit termín doručení. Před odesláním objednávky se proto ujistěte, že vaše telefonní číslo bylo uloženo ve vašem uživatelském účtu a nebo bylo zadáno v objednávce. Pouze tak vás může řidič kontaktovat.
Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kotaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.
Co se stane, když nebudu doma v době doručení?
Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté vám PPL pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daním Parcel Shopu po dobu 7 dní.
Vám odeslané sledovací číslo zásilky lze zadat do "vyhledávání zásilky u přepravní společnosti" a vy ihned uvidíte kde se vaše objednávka nachází.
Pro zvolené PPL : Vyhledat zásilku PPL
Pro zvolené Zásilkovna : Vyhledat Zásilkovna
V případě jakýchkoliv problémů či nedoručení balíčků nás prosím kontaktuje na telefonním čísle +420 735 77 44 88 nebo na info@renato.cz a my vám individuálně pomůžeme.
Když jste si zboží zaplatili dopředu a balíček vám nebyl doručen :
Ihned prosím kontaktujte naší společnost o vzniklém problému. Pokud vaší zásilku ztratí přepravní společnost nevěste hlavu, peníze vám v co nejkratší době avšak maximálně do 10 dnů vrátíme. A my si vzniklou skutečnost s přepravci vyřídíme i proto platíme při posílání zboží pojištění balíčku z důvodu ztracení. Všechny náklady spojené se ztrátou než vám bude zboží doručenou
Pro úspěšné doručení zásilky je potřeba zadat své telefonní číslo do objednávky nebo ke svému učtu na Renato.CZ. Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kontaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.Co se stane, když nebudu doma v době doručení?Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté Vám PPL / Zásilkovna pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní.
V případě, že obržíte šperk který je poškozen nebo vadný, do 14 dnů můžete zboží vrátit.
Nejlépe však hned po obdžení kontaktovat naší společnost, ná daném výrobku musí zůstat visačka s čárovým kódem s kterým bylo zboží odesláno.
možnost vrácení/výměny/opravy :
Zboží do 14 dnů od koupení lze vyměnit za jiné, je důležité aby na výrobku zůstala visačka s čárovým kódem.
Pokud již na výrobku visačku nemáte a nebo se jedná o vrácení po 14 denní lhůtě. Lze se dohodnout na výkupu, dáme vám tu nejlepší cenu kterou jsme schopni nabídnout. Nemusíte se tak zabývat zdlouhavým prodáváním nebo starostmi s výměnou vašeho již nechtěného zboží. Vše vyřídíme osobně na našich pobočkách nebo online.Nikdy tato věc nebyla jednodužší.
Naše bankovní údaje:
Příjemce:
Silesia Pawn Stars s.r.o.
Číslo účtu:
115 - 8042440297
Kód banky:
0100
Zpráva pro příjemce:
číslo vaší objednávky
Pokud nebudete platit z českého bankovního účtu, zde jsou naše bankovní údaje pro mezinárodní převod:
IBAN:
BIC:
Vyjadřujete svůj souhlas s postoupením nároků prodejce na úhradu kupní ceny třetím stranám, zejména pak společnosti Silesia Pawn Stars s.r.o dále jen Renato.cz .
Plaťte kartou, která má povolené platby na internetu. Přenos je šifrovaný a bezpečný. Pro platbu online musí být karta vydaná v EU.
Při zadávání karty si můžete zvolit, jestli máme kartu uložit/neuložit v bance. Pokud ji uložíme, nebudete muset opakovaně zadávat platební údaje při každém dalším nákupu.
Při platbě podnikatelskou platební kartou Vám bude účtován nevratný poplatek, a to však nejvýše do částky odpovídající přímým nákladům, které Alze v souvislosti s použitím platby touto kartou vznikly. Konkrétní výše poplatku je uvedena po výběru platební metody, ještě před zaplacením zboží. Pro platbu bez poplatku použijte prosím spotřebitelskou platební kartu nebo jinou platební metodu.
Změnit nastavení karet, odebrat, či přidat novou můžete kdykoliv v nastavení svého účtu.
Apple Pay nabízí snadný, bezpečný a soukromý způsob placení na iPhonu, iPadu, Apple Watch a Macu bez nutnosti použít fyzickou kartu nebo hotovost. Stačí uložit platební kartu do zařízení kterým chcete ze kterého chcete provádět úhrady.
Všem naším zákazníkům nabízíme jedničnou službu a to Prodloužení s odkladem úroků až o 14 dní navíc. U stálých klientů dokonce až o 30 dnů.
A nebo, možnost uhrazení pouze úroku u zastaveného zboží, tím se vám zástava prodlouží o další měsíc.
Příklad:
Úrok se počítá 5% během prvního týdne, a každý následující den se úrok zvyšuje o 0,8%. Minimalní úrok je však 40kč. A protože si vážíme všech našich zákazníků , konečnou částku jestě individuálně snižujeme s každým zákazníkem.
Příklad při částce 1000kč:
Zboží si vyzvednu následující den.
Úrok tedy bude 50kč. Celková částka pro výběr zboží tedy činí 1050kč.
Zboží si vyzvednu po 15cti dnech.
Úrok před slevou bude 140kč. A celková částka před slevou tedy činní 1140kč
Tuto službu připravujeme. Momentálně lze platit v hotovosti.
Vůbec nic se nestane. :-)
Vaši historii s námi, to nijak nepoznamená. A nikdo po vás ani nebude vyžadovat náhradu škody či zaplacení úroku. My si zboží prodáme a tím je vše uzavřeno.