V košíku nejsou žádné produkty
Pro zvolené Zásilkovna : https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Co se stane, když nebudu doma v době doručení?
Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté Vám PPL / Zásilkovna pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní.
V případě, že obržíte šperk který je poškozen nebo vadný, do 14 dnů můžete zboží vrátit.
Nejlépe však hned po obdžení kontaktovat naší společnost, ná daném výrobku musí zůstat visačka s čárovým kódem s kterým bylo zboží odesláno.
možnost vrácení/výměny/opravy :
Zboží do 14 dnů od koupení lze vyměnit za jiné, je důležité aby na výrobku zůstala visačka s čárovým kódem.
Pokud již na výrobku visačku nemáte a nebo se jedná o vrácení po 14 denní lhůtě. Lze se dohodnout na výkupu, dáme vám tu nejlepší cenu kterou jsme schopni nabídnout. Nemusíte se tak zabývat zdlouhavým prodáváním nebo starostmi s výměnou vašeho již nechtěného zboží. Vše vyřídíme osobně na našich pobočkách nebo online.Nikdy tato věc nebyla jednodužší.
Pokud zvolíte způsob platby na dobírku, můžete objednaný šperk zaplatit přímo kurýrovi PPL nebo na zvolené pobočce Zásilkovny při převzetí ( záleží jakou možnost přepravy jste zvolili ). Rozhodnete-li se platit v hotovosti, ujistěte se že máte přibližnou částku připravenou, kurýr nemusí mít na vydání do většího rozdílu bankovek.
Ujistěte se, že jste uvedli správnou doručovací adresu nebo místo pobočky Zásilkovny. Nezapomeňte také uvést své mobilní číslo v objednávce nebo v uživatelském účtu vytvořeným na našem eshopu, aby vás kurýr mohl předem informovat o plánovaném čase doručení zásilky.
Jak si můžu zvolit platbu na dobírku?
Platbu na dobírku budete moci vybrat v sekci „Platba“ při uzavírání objednávky v nákupním košíku.
Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail/SMS obsahující nezbytné údaje pro bankovní převod.
Jakmile vaše platba dorazí na náš účet, začneme objednávku zpracovávat. V závislosti na vaší bance může trvat 2–4 pracovní dny, než k nám platba dorazí.
Mějte prosím na paměti, že abychom mohli objednávku zpracovat správně, je důležité, abyste zadali číslo objednávky do pole zprávy pro příjemce a zaplatili každou objednávku zvlášť.
Naše bankovní údaje:
Příjemce: | Silesia Pawn Stars s.r.o. |
Číslo účtu: | 115 - 8042440297 |
Kód banky: | 0100 |
Zpráva pro příjemce: | číslo vaší objednávky |
Pokud nebudete platit z českého bankovního účtu, zde jsou naše bankovní údaje pro mezinárodní převod:
IBAN:
BIC:
Vyjadřujete svůj souhlas s postoupením nároků prodejce na úhradu kupní ceny třetím stranám, zejména pak společnosti Silesia Pawn Stars s.r.o dále jen Renato.cz .
Faktury s DPH si pro vaši objednávku můžete po zaplacení vyžádat na našem telefonním čísle: +420 735 77 44 88 nebo e-mailu info@renato.cz
Upozornění: Pokud potřebujete na faktuře uvést své vlastní daňové identifikační číslo, je třeba nám tyto informace zaslat.
Všem naším zákazníkům nabízíme jedničnou službu a to Prodloužení s odkladem úroků až o 14 dní navíc. U stálých klientů dokonce až o 30 dnů.
A nebo, možnost uhrazení pouze úroku u zastaveného zboží, tím se vám zástava prodlouží o další měsíc.
Příklad:
Úrok se počítá 5% během prvního týdne, a každý následující den se úrok zvyšuje o 0,8%. Minimalní úrok je však 40kč. A protože si vážíme všech našich zákazníků , konečnou částku jestě individuálně snižujeme s každým zákazníkem.
Příklad při částce 1000kč:
Zboží si vyzvednu následující den.
Úrok tedy bude 50kč. Celková částka pro výběr zboží tedy činí 1050kč.
Zboží si vyzvednu po 15cti dnech.
Úrok před slevou bude 140kč. A celková částka před slevou tedy činní 1140kč
Tuto službu připravujeme. Momentálně lze platit v hotovosti.
Vůbec nic se nestane. :-)
Vaši historii s námi, to nijak nepoznamená. A nikdo po vás ani nebude vyžadovat náhradu škody či zaplacení úroku. My si zboží prodáme a tím je vše uzavřeno.