ZASTAVÁRNA U PŘEMKA SE MĚNÍ NA RENATO
  • +420 735 774 488‎‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎ Všední dny od 8:00 do 17:00

Často kladené dotazy

V den doručení vás bude společnost PPL kontaktovat také prostřednicvím SMS. Pokud vám doba doručení nebude vyhovovat, budete mít možnost konktatovat řidiče a změnit termín doručení. Před odesláním objednávky se proto ujistěte, že vaše telefonní číslo bylo uloženo ve vašem uživatelském účtu a nebo bylo zadáno v objednávce. Pouze tak vás může řidič kontaktovat.

Pokud již byla vaše objednávka odeslána, pro přidání telefonního čísla kotaktujte prosím přímo dopravce PPL na lince 225 331 500 s číslem vaší zásilky.

Co se stane, když nebudu doma v době doručení?

Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL.  Poté vám PPL pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daním Parcel Shopu po dobu 7 dní.

Vám odeslané sledovací číslo zásilky lze zadat do "vyhledávání zásilky u přepravní společnosti" a vy ihned uvidíte kde se vaše objednávka nachází.

Pro zvolené PPL             Vyhledat zásilku PPL

Pro zvolené Zásilkovna :    Vyhledat Zásilkovna

V případě jakýchkoliv problémů či nedoručení balíčků nás prosím kontaktuje na telefonním čísle +420 735 77 44 88 nebo na info@renato.cz a my vám individuálně pomůžeme. 

Když jste si zboží zaplatili dopředu a balíček vám nebyl doručen :

Ihned prosím kontaktujte naší společnost o vzniklém problému. Pokud vaší zásilku ztratí přepravní společnost nevěste hlavu, peníze vám v co nejkratší době avšak maximálně do 10 dnů vrátíme. A my si vzniklou skutečnost s přepravci vyřídíme i proto platíme při posílání zboží pojištění balíčku z důvodu ztracení. Všechny náklady spojené se ztrátou než vám bude zboží doručenou


  • Jaké jsou podmínky dopravy?
  • Vaše objednávka bude doručena kurýrní službou PPL do 2-5 pracovních dnů (od pondělí do pátku) nebo na vámi zadané výdejně balíku služby Zásilkovna do 2-10 pracovních dnů (od pondělí do pátku).
  • V potvrzovacím e-mailu, který obdržíte po odeslání balíku ze skladu, naleznete číslo a odkaz na sledování zásilky. Průběh doručení vaší objednávky můžete sledovat zde:
  • Pro zvolené PPL :                https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku
  • Pro zvolené Zásilkovna :    https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search

  • Co se stane, když nebudu doma v době doručení?
    Pokud nebudete v době prvního pokusu o doručení doma, bude váš balík uložen na nejbližší pobočku Parcel Shopu PPL. Poté Vám PPL / Zásilkovna pošle e-mail a SMS s informacemi o tom, kde si zásilku můžete vyzvednout. Váš balíček bude uložen v daném Parcel Shopu po dobu 7 dní. 







  • Zboží zakoupené na Renato.cz můžete do 14ti dnů od doručení vrátit bez zbytečných otázek. 

  • V případě, že jste si zboží vyzvedli osobně na některé naší pobočce, můžete jej bez problému na té samé vrátit. Vrácení je možné skrze jakoukoliv přepravní společnost

    Nezapomeňte balík vždy pojistit!


    Adresa pro vrácení:

    Renato.cz 

    Náměstí Svatopluka Čecha 1

    Ostrava - Přívoz 702 00

    +420 735 774 488


  • Částku za vrácené zboží Vám zašleme do 10 pracovních dnů od obdržení zboží na Vámi uvedený bankovní účet. Nutností Je přiložit alespoň kopii faktury. Zboží musí být neponičené s originálním štítkem se kterým k Vám dorazí. V opačném případě můžeme z vrácené částky snížit vzniklou škodu. Schovejte si prosím doklad o odeslání, dokud Vám potvrdí, že k nám zboží dorazilo.


Co dělat, pokud je zboží poškozené nebo vadné?

V případě, že obržíte šperk který je poškozen nebo vadný, do 14 dnů můžete zboží vrátit. 

Nejlépe však hned po obdžení kontaktovat naší společnost, ná daném výrobku musí zůstat visačka s čárovým kódem s kterým bylo zboží odesláno.


možnost vrácení/výměny/opravy :

  • Vrácením peněz na vámi zadaný účet (do 10 dnů od převzetí
  • nebo zvolením způsobu připsat "kredity" na váš účet (kredity které lze uplatnit v dalším nákupu). 1 Kč = 1 Kredit.
  • nebo pokud se vám šperk opravdu líbí a nechtěli by jste o takový kousek přijít, pokud je to možné opravíme dané zboží samozřejmně na naše náklady.
  • Vrácení zboží do 14 dnů
  • Tuto možnost může využít kdokoliv kdo u nás zboží zakoupí a to bez udání důvodu v této lhútě.
  • Na zakoupeném zboží musí zůstat visačka s cenovou a čárovým kódem která byla odeslána na zboží.
  • Pokud však zboží nějakým způsobem poškodíte a budete chtít i přes to uplatnit vrácení peněz. Počítejte s tím, že můžete nést odpovědnost a náklady spojené s takto vráceným produktem.
  • Peníze za vrácené nepoškozené zboží zasíláme zpravidla ihned po održení na účet ( maximálně však do 10 dnů od převzetí ).
  • Nebo v případě osobního vrácení (v neporušeném a nijak nezničeném stavu) na jakékoliv naší pobočce vracíme peníze nebo vyměníme okamžitě.

Zboží do 14 dnů od koupení lze vyměnit za jiné, je důležité aby na výrobku zůstala visačka s čárovým kódem.

Pokud již na výrobku visačku nemáte a nebo se jedná o vrácení po 14 denní lhůtě. Lze se dohodnout na výkupu, dáme vám tu nejlepší cenu kterou jsme schopni nabídnout. Nemusíte se tak zabývat zdlouhavým prodáváním nebo starostmi s výměnou vašeho již nechtěného zboží. Vše vyřídíme osobně na našich pobočkách nebo online.Nikdy tato věc nebyla jednodužší.

  • Platba na dobírku
  • Pokud zvolíte způsob platby na dobírku, můžete objednaný šperk zaplatit přímo kurýrovi PPL nebo na zvolené pobočce Zásilkovny při převzetí ( záleží jakou možnost přepravy jste zvolili ). Rozhodnete-li se platit v hotovosti, ujistěte se že máte přibližnou částku připravenou, kurýr nemusí mít na vydání do většího rozdílu bankovek.

    Ujistěte se, že jste uvedli správnou doručovací adresu nebo místo pobočky Zásilkovny. Nezapomeňte také uvést své mobilní číslo v objednávce nebo v uživatelském účtu vytvořeným na našem eshopu, aby vás kurýr mohl předem informovat o plánovaném čase doručení zásilky.

    Jak si můžu zvolit platbu na dobírku?

    Platbu na dobírku budete moci vybrat v sekci „Platba“ při uzavírání objednávky v nákupním košíku. 

  • Po zadání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail/SMS obsahující nezbytné údaje pro bankovní převod.

    Jakmile vaše platba dorazí na náš účet, začneme objednávku zpracovávat. V závislosti na vaší bance může trvat 2–4 pracovní dny, než k nám platba dorazí. 

    Mějte prosím na paměti, že abychom mohli objednávku zpracovat správně, je důležité, abyste zadali číslo objednávky do pole zprávy pro příjemce a zaplatili každou objednávku zvlášť.

    Naše bankovní údaje:

    Příjemce:

    Silesia Pawn Stars s.r.o.

    Číslo účtu:

    115 - 8042440297

    Kód banky:  

    0100

    Zpráva pro příjemce:

    číslo vaší objednávky

      

    Pokud nebudete platit z českého bankovního účtu, zde jsou naše bankovní údaje pro mezinárodní převod:

    IBAN: 
    BIC: 

    Vyjadřujete svůj souhlas s postoupením nároků prodejce na úhradu kupní ceny třetím stranám, zejména pak společnosti Silesia Pawn Stars s.r.o dále jen Renato.cz .


Platba kartou online s technologií STRIPE


Připravte si prosím jednu z těchto informací : 

Vaše číslo objednávky, telefonní číslo, jméno a příjmení, e-mail.

Pokud jste si vytvořili objednávku kterou chcete zrušit a my zboží ještě nepředali dopravci lze ještě takto učinit po kontaktování nás na e-mail info@renato.cz nebo na telefonním čísle +420 735 77 44 88 . Zpravidla do jednoho dne od objednání, ale tato skutečnost se může podle množství objednávek lišit.

V případě, že je objednávka již předána dopravci zásilku přebírat nemusíte, ale prodlouží se čas proplacení daného storna ( do 10 dnů od přijetí objednávky vrácené zpět k nám od přepravní společnosti ). 

Jestli jste si objednali zboží "na dobírku" postupujte stejně jako v předchozím případě. 

Berte však na vědomí, že pokud nepřevezmete více jak 3 jdoucí po sobě zásilky, zboží vám již na dobírku posílat nebudeme, opět až po převzetí několika objednávek.


Faktury s DPH si pro vaši objednávku můžete po zaplacení vyžádat na našem telefonním čísle: +420 735 77 44 88 nebo e-mailu info@renato.cz

Upozornění: Pokud potřebujete na faktuře uvést své vlastní daňové identifikační číslo, je třeba nám tyto informace zaslat.

Všem naším zákazníkům nabízíme jedničnou službu a to Prodloužení s odkladem úroků až o 14 dní navíc. U stálých klientů dokonce až o 30 dnů

A nebo, možnost uhrazení pouze úroku u zastaveného zboží, tím se vám zástava prodlouží o další měsíc.


Příklad:


  • Zítra mi končí platnost zástavy, nechci o zboží přijít ale nemám na zaplacení úroků. Peníze budu mít až za 14 dní. Co udělám?

  • Zavolám na svojí pobočku, kde jsem zboží zastavil, nebo využiji Online chatu. A zboží si nechám bezúročně prodloužit.


Úrok se počítá 5% během prvního týdne, a každý následující den se úrok zvyšuje o 0,8%. Minimalní úrok je však 40kč. A protože si vážíme všech našich zákazníků , konečnou částku jestě individuálně snižujeme s každým zákazníkem.


Příklad při částce 1000kč:


Zboží si vyzvednu následující den.

Úrok tedy bude 50kč. Celková částka pro výběr zboží tedy činí 1050kč.


Zboží si vyzvednu po 15cti dnech.

Úrok před slevou bude 140kč. A celková částka před slevou tedy činní 1140kč

Tuto službu připravujeme. Momentálně lze platit v hotovosti.

Vůbec nic se nestane. :-) 


Vaši historii s námi, to nijak nepoznamená. A nikdo po vás ani nebude vyžadovat náhradu škody či zaplacení úroku. My si zboží prodáme a tím je vše uzavřeno.